Понеділок, 23 жовтня 2017 |

Новини

Мешканці мікрорайону БКЗ у приємному передчутті великих змін. Поруч із їхніми будинками активно триває капітальна реконструкція. Прибудинкові території змінюються на очах. На новеньких тротуарах вимальовується фірмова ірпінська вишиванка. А на вулиці Миру, де ніколи не було тротуарів, облаштовують не лише повноцінну пішохідну зону, а й зручні автостоянки для місцевих мешканців.

За словами Ірпінського міського голови, на капітальну реконструкцію цього року було виділено п’ять мільйонів гривень. На даному етапі на вулиці Миру, де ніколи не було тротуарів, облаштовано повноцінну пішохідну зону. Прокладаються тротуари і на прибудинкових територіях. Повністю замінено магістраль зношеної теплотраси, закінчуються роботи на новому водогоні. Частково оновлено каналізацію.

Триває робота над модернізацією не лише прибудинкових територій, а й самих будинків. Цього року уже замінили покрівлю на двох будівлях, ще на одній – тривають роботи.

«За ініціативи та фінансової підтримки депутата округу Олександра Маркушина на «БКЗ» запускаємо експериментальну програму «Теплий під’їзд»: у під’їздах одного будинку будуть замінені на енергоощадні вікна та двері. Навесні зробимо відповідні розрахунки і проаналізуємо, якщо такі заходи спрацюють на збереження тепла, то поширюватимемо досвід по місту», – зазначив Володимир Карплюк.

Ірпінський міський голова подякував мешканцям мікрорайону за підтримку і розуміння

Варто зазначити, що реконструкцію планують завершити до кінця року.

         

1. Назва та місцезнаходження об’єкта оренди: нежитлове приміщення площею 80 м кв. (зал для занять з єдиноборств №1 Ірпінського центрального міського стадіону) за адресою: Київська обл., м.Ірпінь, вул.Соборна, 183-б.

Балансоутримувач: КЗ "Центральний міський стадіон" Ірпінської міської ради.

Ринкова вартість майна відповідно до звіту про незалежну оцінку складає 1785466,00 грн. з урахуванням ПДВ.

Примітка: для проведення тренувань дитячої секції зі змішаних бойових мистецтв, дзюдо.

Початковий розмір річної орендної плати – не менше 17% від вартості приміщення, встановленої суб’єктом оціночної діяльності, з урахування ПДВ (орендна ставка може змінитися відповідно до Методики розрахунку та порядку використання плати за оренду комунального майна).

2. Назва та місцезнаходження об’єкта оренди: нежитлове приміщення площею 100 м кв. (зал для функціональних тренувань №2 Ірпінського центрального міського стадіону) за адресою: Київська обл., м.Ірпінь, вул.Соборна, 183-б.

Балансоутримувач: КЗ "Центральний міський стадіон" Ірпінської міської ради.

Ринкова вартість майна відповідно до звіту про незалежну оцінку складає 2231820,00 грн. з урахуванням ПДВ.

Примітка: для проведення занять з степ-аеробіки.

Початковий розмір річної орендної плати – не менше 17% від вартості приміщення, встановленої суб’єктом оціночної діяльності, з урахування ПДВ (орендна ставка може змінитися відповідно до Методики розрахунку та порядку використання плати за оренду комунального майна).

3. Назва та місцезнаходження об’єкта оренди: нежитлове вбудоване приміщення площею 14,78 м кв. (Ірпінський центральний міський стадіон) за адресою: Київська обл., м.Ірпінь, вул.Соборна, 183-б.

Балансоутримувач: КЗ "Центральний міський стадіон" Ірпінської міської ради.

Ринкова вартість майна відповідно до звіту про незалежну оцінку складає 198840,00 грн. з урахуванням ПДВ.

Примітка: для розміщення кафетерію.

Початковий розмір річної орендної плати – не менше 8% від вартості приміщення, встановленої суб’єктом оціночної діяльності, з урахування ПДВ (орендна ставка може змінитися відповідно до Методики розрахунку та порядку використання плати за оренду комунального майна).

4. Назва та місцезнаходження об’єкта оренди: нежитлове приміщення площею 165,0 м кв. (спортивний зал №4 Ірпінської ЗОШ І-ІІІ ступенів №13) за адресою: смт Гостомель, вул.Рекунова, 11А.

Балансоутримувач: Ірпінська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №13 Ірпінської міської ради Київської області.

Ринкова вартість майна відповідно до звіту про незалежну оцінку складає 2534030,00 грн. з урахуванням ПДВ.

Примітка: для надання послуг у сфері спорту.

Початковий розмір річної орендної плати – не менше 17% від вартості приміщення, встановленої суб’єктом оціночної діяльності, з урахування ПДВ (орендна ставка може змінитися відповідно до Методики розрахунку та порядку використання плати за оренду комунального майна).

5. Назва та місцезнаходження об’єкта оренди: нежитлове приміщення площею 287,9 м кв. (спортивний зал №1 Ірпінської ЗОШ І-ІІІ ступенів №13) за адресою: за адресою: смт Гостомель, вул.Рекунова, 11А.

Балансоутримувач: Ірпінська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №13 Ірпінської міської ради Київської області.

Ринкова вартість майна відповідно до звіту про незалежну оцінку складає 6425430 грн. з урахуванням ПДВ.

Примітка: для надання послуг у сфері спорту.

Початковий розмір річної орендної плати – не менше 17% від вартості приміщення, встановленої суб’єктом оціночної діяльності, з урахування ПДВ (орендна ставка може змінитися відповідно до Методики розрахунку та порядку використання плати за оренду комунального майна).

6. Назва та місцезнаходження об’єкта оренди: нежитлове приміщення площею 84,7 м кв. (хореографічний клас Ірпінської ЗОШ І-ІІІ ступенів №13) за адресою: смт Гостомель, вул.Рекунова, 11А.

Балансоутримувач: Ірпінська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №13 Ірпінської міської ради Київської області.

Ринкова вартість майна відповідно до звіту про незалежну оцінку складає 2023020 грн. з урахуванням ПДВ.

Примітка: для проведення занять бальними танцями з дітьми.

Початковий розмір річної орендної плати – не менше 17% від вартості приміщення, встановленої суб’єктом оціночної діяльності, з урахування ПДВ (орендна ставка може змінитися відповідно до Методики розрахунку та порядку використання плати за оренду комунального майна).

7. Назва та місцезнаходження об’єкта оренди: нежитлове приміщення площею 16,4 м кв. (Ірпінська ЗОШ І-ІІІ ступенів №13) за адресою: смт Гостомель, вул.Рекунова, 11А.

Балансоутримувач: Управління освіти і науки Ірпінської міської ради.

Ринкова вартість майна відповідно до звіту про незалежну оцінку складає 391710 грн. з урахуванням ПДВ.

Примітка: для проведення занять вокалу з дітьми.

Початковий розмір річної орендної плати – не менше 15% від вартості приміщення, встановленої суб’єктом оціночної діяльності, з урахування ПДВ (орендна ставка може змінитися відповідно до Методики розрахунку та порядку використання плати за оренду комунального майна).

Основні умови конкурсу для об'єктів:

початковий розмір орендної плати з розрахунку на місяць визначається відповідно до Методики розрахунку та порядку використання плати за оренду комунального майна, що належить територіальній громаді м. Ірпінь (рішення Ірпінської міської ради від 13.09.13р. №3424-47-6 із змінами) залежно від цільового призначення використання орендарем нерухомого майна; використання об’єкту оренди при найбільшому розмірі орендної плати; дотримання вимог експлуатації об’єкта; належне утримання прилеглої території; здійснення певних видів ремонтних робіт; забороняється розміщення розважально-музичних закладів, нічних клубів, які шкодять відпочинку мешканців будинку та встановлення ігрових автоматів; належне виконання орендарем всіх обов’язків за договором оренди.

Для участі у конкурсі учасник конкурсу подає на розгляд конкурсної комісії:

  1. Заяву про участь в конкурсі (у встановленій формі);
  2. Документи, що підтверджують сплату реєстраційного та гарантійного внесків;
  3. Документи, які визначені наказом Фонду державного майна України від 15.02.2013 №201 „Про затвердження переліку документів, які подаються орендодавцеві для укладання договору оренди майна, що належить до державної власності”;
  1. Зобов’язання (пропозиції у встановленій формі) щодо виконання умов конкурсу та забезпечення плати (надаються у конвертах з написом „На конкурс”, запечатаних печаткою учасника конкурсу);
  2. Відомості про учасника конкурсу:

а) юридичні особи:

  • нотаріально засвідчені копії установчих документів;
  • документи, що посвідчують повноваження представника юридичної особи;
  • відомості про фінансовий стан (платоспроможність) учасника конкурсу з урахуванням дебіторської та кредиторської заборгованостей;
  • неприбуткові організації – копію документів про реєстрацію неприбуткової організації;

б) фізичні особи:

  • копію документа, що посвідчує особу учасника конкурсу, або належним чином оформлену довіреність, видану представнику фізичної особи;
  • витяг з Єдиного державного реєстру;
  • декларацію про доходи.

Ознайомлення з об’єктом оренди здійснюється за погодженням з балансоутримувачем.

Плата за реєстрацію заяви (реєстраційний внесок) складає 17,00 грн. та перераховується до цільового фонду міської ради соціально-економічного розвитку міста. Гарантійний внесок у розмірі 10% від суми річної орендної плати перераховується на рахунок одержувача коштів виконавчого комітету Ірпінської міської ради. Номера рахунків для сплати гарантійного та реєстраційного внесків, додаткову інформацію можна отримати за адресою: м. Ірпінь, вул. Шевченка, 2 а, кім. 48.

Конкурс буде проведено через 30 днів після опублікування інформації в газеті «Ірпінський вісник» за адресою: м. Ірпінь, вул. Шевченка, 2а (кім. 50). Кінцевий термін подання документів для участі у конкурсі – за 6 днів до проведення конкурсу. Документи приймаються за адресою: м. Ірпінь, вул. Шевченка, 2 а (кім. 50).

Довідки за телефоном –  63-260.

Балансоутримувач:  відділу культури, національностей та релігій Ірпінської міської ради, нежитлове  приміщення за адресою:

- Київська обл., м.Ірпінь, вул. Шевченка, 3-а (Ірпінська міська бібліотека) (23 м кв.).

Балансоутримувач:  Управління освіти і науки Ірпінської міської ради, нежитлові  приміщення за адресою:

- Київська обл., м.Ірпінь, вул. Северинівська, 129-а (спортивний зал Ірпінської ЗОШ І-ІІІ ст. №3) (548,6 м кв.);

- Київська обл., м.Ірпінь, вул. З.Алієвої, 64 (спортивний зал Ірпінської СЗОШ І-ІІІ ст. №12) (763,3 м кв.);

- Київська обл., м.Ірпінь, вул. Троїцька, 40 (частину нежитлового приміщення Ірпінської ДЮСШ) (16,7 м кв.);

- Київська обл., м.Ірпінь, вул. Тищенка, 10 (Ірпінська ЗОШ І-ІІІ ст. №17) (259,4 м кв.);

- Київська обл., м.Ірпінь, вул. Тургенівська, 28 (спортивний зал Ірпінської ЗОШ І-ІІІ ст. №2) (530 м кв.).

Балансоутримувач:  виконавчий комітет Ірпінської міської ради, нежитлові  приміщення за адресою:

- Київська обл., м.Ірпінь, вул. Шевченка, 2-а (100 м кв.).

Учасникам конкурсу необхідно подати до конкурсної комісії такі документи:

  • заяву на участь у конкурсі за встановленою формою;
  • копії установчих документів учасника конкурсу;
  • копії документів, що підтверджують кваліфікацію працівників, які залучаються до виконання оцінки;
  • копію кваліфікаційного свідоцтва оцінювача, виданого у встановленому законом порядку;
  • матеріали, в яких відображається досвід проведення незалежної оцінки;
  • пропозиції учасника конкурсу щодо термінів виконання робіт та оплати (подаються в окремому опечатаному конверті).

Умови конкурсу:

  • мінімальний термін виконання робіт;
  • мінімальна вартість послуг експерта щодо виконання незалежної оцінки.

Цінові пропозиції подавати на кожен об’єкт окремо.

Конкурсну документацію слід подавати не пізніше як за чотири робочі дні до дати проведення конкурсу (включно) за адресою: м. Ірпінь, вул. Шевченка, 2-а, кімн. №50; тел. для довідок (04597) 63-260. Конкурс буде проведено у приміщенні виконавчого комітету Ірпінської міської ради через 14 днів після опублікування інформації в газеті «Ірпінський вісник».

Знову в Україні буде проведено конкурс для молодих підприємців віком 15-18 років Diamond Challenge for High School Entrepreneurs. Благодійний Фонд ICEPP виступить організатором відбіркового етапу даного конкурсу. 

У 2012 році Університет штату Делавер, США (University of Delaware), враховуючі значні досягнення у науковій сфері та методології навчання підприємництву започаткував конкурсний проект для підтримки та розвитку молодіжного підприємництва Diamond Challenge

Проект стрімко розширився між зацікавленими країнами-учасницями, оскільки Diamond Challenge надає унікальну можливість для підлітків у віці 15-18 років зрозуміти сутність підприємницької діяльності реалізуючи власні ідеї у життя. 

Сьогодні у світі представлена достатня кількість програм, що зосереджені на принципах управління малого бізнесу.

Мета Diamond Challenge – надати можливість молодим талантам розвивати свій підприємницький хист, сформувати комплексне розуміння фінансової діяльності та цінності грошових коштів, а також сприяти цілеспрямованій молодіжній підприємницькій діяльності.

З правилами та вимогами участі у конкурсі можна ознайомитись за посиланням: https://icepp.org.ua/proekti-icepp/item/95-diamondchallengeukraineforhighschoolentrepreneurs.html.

Верховна Рада поточного тижня розглядатиме урядовий законопроект щодо медичної реформи. Його ухвалення призведе до системних змін в охороні здоров’я та забезпечить надання кожному громадянину країни якісних медичних послуг. Вже наступного року розпочнеться перший етап реформи з первинної ланки медичної допомоги – сімейних лікарів, педіатрів, терапевтів. На інших рівнях реформу буде впроваджено до 2020 року.

«Гроші йдуть за пацієнтом». Медична реформа передбачає зміну фінансування системи охорони здоров’я. Бюджетні кошти будуть спрямовуватись не на фінансування медичних закладів згідно кошторису, як зараз, а на оплату надання медичної послуги конкретній людині.  «Гроші йтимуть за пацієнтом» – в поліклініку, в лікарню, до сімейного лікаря, куди прийшла людина за медичною допомогою. Незалежно від місця знаходження і форми власності медзакладу. Пацієнт самостійно вибиратиме лікаря чи медзаклад, до якого звернутись, держава – оплачуватиме його лікування.

Буде створено Національну службу здоров’я (орган виконавчої влади зі спеціальним статусом), яка виконуватиме функції страховика і єдиного замовника з централізованої закупівлі медичних послуг, а також контролю за дотриманням умов договорів про медичне обслуговування населення. Між медзакладом та Національною службою здоров’я укладається рамковий договір, в якому щорічно встановлюється обсяг послуг, які планується надати пацієнтам. На першому етапі реформи договори НСЗУ будуть укладені з УСІМА лікарнями, щоб ніхто не залишився без медичної допомоги. Медзаклади фінансуватимуться на умовах попередньої оплати згідно з запланованим обсягом наданих громадянам послуг. НСЗУ не володітиме коштами, всі кошти акумулюються в держбюджеті на казначейських рахунках, а НСЗУ виконуватиме лише функцію оператора – перераховуватиме бюджетні кошти медичним закладам згідно укладених з ними угодами.

Ефективне використання бюджетних коштів, спрямованих на медицину. У 2017 році розмір медичної субвенції з держбюджету складає 55,5 млрд.грн., або 2,1% ВВП. Третина цих коштів фактично втрачається - через утримання непотрібних приміщень, неефективне використання, корупцію. Зараз замість того, аби оплачувати медичні послуги для людей, держава «спалює» ці гроші, утримуючи площі медзакладів, сплановані за нормативами 1970-х років.

Впровадження реформи передбачає, що держава припинить виділяти гроші лікарням тільки за те, що вони існують. Кошти платників податків будуть надаватись за лікування людей, які до цих лікарень звертаються. В проекті бюджету-2018 уряд заклав рекордну суму на фінансування сфери охорони здоров’я - 113,9 млрд.грн. і проведення реформи дозволить використовувати бюджетні кошти максимально ефективно.

Чіткий перелік медпослуг, які оплачує держава. Запроваджується програма медичних гарантій, буде визначено перелік медичних послуг, які на 100% оплачує держава. Перелік щороку визначатиметься Кабінетом Міністрів. Ці послуги та ліки громадяни дійсно отримають безкоштовно. Гарантовано безкоштовною буде:

  • екстрена допомога (невідкладна допомога - термінові операції, в тому числі гострий серцевий напад, інсульт, апендицит, переломи);
  • первинна допомога (допомога лікарів первинної ланки – педіатрів, терапевтів, сімейних лікарів, що працюють в поліклініках, амбулаторіях, мають приватну практику)
  • паліативна допомога (допомога пацієнтам, що мають смертельні захворювання, щоб полегшити їх страждання, перш за все надання адекватного знеболювання)
  • медична допомога дітям до 16 років
  • медична допомога у зв’язку з вагітністю та пологами

Обсяг коштів на програму медичних гарантій буде закладатись в розмірі не менше 5% ВВП.

До гарантованого пакету послуг не входять естетична медицина, ліки недоведеної ефективності. Також необхідно буде повністю оплачувати вартість звернень до лікарень без направлення лікаря, крім екстреної допомоги.

Лікарі отримуватимуть гідну оплату, людина – якісні медичні послуги. Впровадження принципу «гроші ходять за пацієнтом» означає, що оплата роботи лікаря буде залежати від кількості пацієнтів та якості послуг, які він їм надає. Людина обирає лікаря, медичний заклад, до якого звернутись за допомогою. І саме до цього лікаря й медичного закладу прийдуть бюджетні гроші за надання медичної допомоги саме цій людині згідно встановленого тарифу.

За такої системи лікар буде зацікавлений якісно лікувати, оскільки до поганого спеціаліста ніхто не прийде. Хороший лікар матиме більше пацієнтів і відповідно більшу зарплату. Лікарі та лікарні конкуруватимуть за пацієнтів і будуть зацікавлені підвищувати якість своїх послуг.

Реформа стартує з первинної ланки медичної допомоги. З наступного року за новою системою фінансування розпочнуть працювати лікарі первинної ланки – сімейні лікарі, терапевти, педіатри. Українцям потрібно буде обрати сімейного лікаря (терапевта, педіатра) і підписати з ним угоду на медичне обслуговування. Лікаря можна обрати незалежно від свого місця проживання, незалежно від того, де він працює – в поліклініці, приватній клініці чи має власну практику.

Допомога, яку надає сімейний лікар, терапевт, педіатр, буде повністю оплачуватись державою. Для людини вона є безкоштовною. Ця допомога включає: консультації лікаря необмежену кількість разів, профілактичні огляди, базові аналізи, рецепти на доступні ліки, які можна отримати в аптеці безкоштовно або з незначною доплатою, направлення до лікарів-спеціалістів, видачу довідок та листів непрацездатності.

       

Департамент інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату Кабінету міністрів України

Перші декілька авторизованих електронних майданчиків публічних закупівель вже можуть проводити електронні аукціони із закупівлі енергосервісу для проведення заходів з енергоефективності у бюджетних установах.

Для цього Мінекономрозвитку, ДП «ПРОЗОРРО» (https://prozorro.gov.ua), міжнародними консультантами за активної участі Держенергоефективності створено окремий модуль для закупівель енергосервісу. Така потреба виникла через специфіку ЕСКО, головним чином через відбір переможця тендеру не за найменшою ціною, як при стандартних закупівлях товарів, робіт чи послуг, а за найвищим показником ефективності енергосервісного договору. Цей показник є інвестиційною оцінкою привабливості проекту для замовника – бюджетної установи.

Найближчим часом інші авторизовані електронні майданчики також зможуть долучитися до проведення електронних закупівель енергосервісу. Майданчики готові надавати технічну підтримку для учасників та замовників тендеру. На кожному сайті буде окрема інструкція.

Очікується, що перші електронні ЕСКО-тендери буде проведено вже цього року.

«Запровадження спеціального модулю для електронних закупівель енергосервісу – довгоочікуваний крок для повноцінного запуску ЕСКО-механізму в Україні. Таким чином, відкрито шлях для роботи як замовників, так і потенційних виконавців ЕСКО-послуг», - прокоментував Голова Держенергоефективності С.Савчук.

Голова Агентства відзначив, що у тісній співпраці з місцевими органами влади Держенергоефективності сформувало національну інформаційну базу потенційних ЕСКО-об’єктів: http://saee.gov.ua/uk/content/energoservis_1. Наразі вона налічує понад 11 тис. бюджетних установ, що потребують термомодернізації і можуть бути найбільш цікавими для ЕСКО-компаній з точки зору інвестування.

База таких ЕСКО-об’єктів продовжуватиме розширюватися. Влада на місцях проявляє все більше активності у цьому питанні. Для порівняння якщо у 2016 році до бази внесено 2120 ЕСКО-об’єктів, то цьогоріч – понад 11 тисяч.

Безпосередню роль у цьому процесі відіграла і широко роз’яснювальна кампанія Держенергоефективності. Так, у 2016-2017 роках проведено 20 регіональних роз’яснювальних семінарів для майже 4 тисяч учасників ринку ЕСКО.

Управління комунікації та зв’язків з громадськістю Держенергоефективності

 

19 жовтня 2017 року о 10:00 годині в залі засідань міської ради (м. Ірпінь вул. Шевченка, 2-а) відбудеться засідання сорок першої сесії Ірпінської міської ради VІІ скликання.

На розгляд міської ради винесено наступні питання: про звіт головного лікаря комунального закладу «Ірпінська центральна міська лікарня»; про звіт виконуючого обов'язки начальника управління освіти і науки Ірпінської міської ради тощо.

З проектом порядку денного можна ознайомитися у роздiлi «МІСЬКА ВЛАДА – Міська рада – Перелік питань до сесії» (http://imr.gov.ua/perelik-pitan-do-sesiji).

Уже другий рік поспіль уряд демонструє нову якість бюджетного процесу. Проект держбюджету на 2018 р. і пакет законодавчих змін до нього подані в парламент вчасно. З 15 вересня цього року розпочалася широка та відкрита дискусія щодо його основних параметрів. Блок місцевого самоврядування не є винятком, адже децентралізація задекларована як один із урядових пріоритетів. Системний аналіз запропонованих змін дає можливість виокремити низку значних ризиків для місцевого самоврядування наступного року.

По-перше, в державному бюджеті на наступний рік у частині міжбюджетних відносин із складу субвенції на оплату житлово-комунальних послуг виключено оплату пільг і залишено фінансування з державного бюджету тільки субсидій. Тобто на рівень місцевих бюджетів передається оплата пільг населенню за житлово-комунальні послуги, що порушує принцип субсидіарності, може значно розбалансувати місцеві бюджети наступного року і в результаті призвести до невиконання державою своїх соціальних зобов'язань щодо надання громадянам України соціальних пільг, компенсацій і гарантій, які встановлені законами України.

Органи місцевого самоврядування змушені будуть за власний рахунок фінансувати пільгові категорії громадян, перелік яких визначено державою, та відволікати власні кошти, що їх можна було б спрямувати на розвиток власної інфраструктури. Це додатково обтяжить місцеві бюджети на 7 млрд грн. Але найголовніше, не всі муніципалітети зможуть за рахунок своїх грошей профінансувати перекладені на них пільги.

Крім передачі на рівень місцевих бюджетів фінансування оплати пільг населенню за житлово-комунальні послуги, в змінах до Бюджетного кодексу (п. 45 прикінцевих положень законопроекту №7116) пропонується здійснити погашення заборгованості за такими послугами, що утворилася за минулі роки, за рахунок коштів місцевих бюджетів. Це призведе до значного погіршення стану виплати пільг за вказані послуги, зростання заборгованості за значного зниження рівня фінансової спроможності місцевих бюджетів. Станом на 1 вересня 2017 р. заборгованість становить 8 млрд грн, а з початком опалювального сезону вона може збільшитися в рази.

Таке щорічне вилучення з державних програм щодо соціального захисту населення та перенесення пільг на місцевий рівень без компенсаційних ресурсів (зміни до статей 91, 102 Бюджетного кодексу) є звуженням конституційних гарантій.

По-друге, враховуючи значне щорічне навантаження на місцеві бюджети, Мінфін передбачив додаткову дотацію в обсязі 16,5 млрд грн на здійснення переданих із державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров'я, але без рівного та справедливого підходу до її розподілу. Так,у розрахунок включено тільки обласні бюджети з подальшим перерозподілом коштів обласними державними адміністраціями. Це порушує децентралізаційні принципи, адже громади для того і об'єднувалися, щоб мати прямі міжбюджетні відносини з державним бюджетом, і закладає корупційні ризики, оскільки ОДА визначатимуть розподіл коштів самостійно.

Це ставить органи місцевого самоврядування базового рівня — об'єднані територіальні громади та міста обласного значення — в значну залежність від обласної влади. Таке рішення про централізацію ресурсів щодо соціально важливих сфер може призвести до гальмування процесу об'єднання громад та означатиме "відкіт назад" децентралізаційної реформи. Крім того, це започатковує негативні тенденції перенесення повноважень на вищий рівень.

По-третє, коштів, передбачених місцевим бюджетам за рахунок освітньої та медичної субвенцій, недостатньо для повного забезпечення повноважень, делегованих державою.

Так, обсяг освітньої субвенції становить 61,2 млрд грн (зростання 16,5%), тоді як Кабінет міністрів України заклав збільшення заробітних плат педагогічних працівників на 25%. Отже, недофінансування освітньої субвенції може досягати 4,5 млрд грн. У Мінфіні пояснюють це застосуванням нової формули, розробленої МОН. Тому для врегулювання цієї проблеми терміново необхідно здійснити повторне моделювання із застосуванням нових формульних підходів, оскільки і Мінфін, і МОН, і більшість муніципалітетів погоджуються з необхідністю запровадження нової формули. Але муніципалітети наполягають на удосконаленні підходів до її використання, зокрема закладення в неї об'єктивних вихідних даних.

У свою чергу, обсяг медичної субвенції на 7 млрд грн менше рівня минулого року, що зумовлено медичною реформою і запланованим фінансуванням первинної медичної допомоги національним оператором виключно медичним установам за надані послуги.

Слід зазначити, що запровадження нового підходу до фінансового забезпечення первинної медичної допомоги з 1 січня 2018 р. передбачено законопроектами за реєстр. №6327 і 6604, які ще не ухвалені парламентом. Враховуючи зазначене, запропоновані зміни щодо фінансування первинної медичної допомоги є передчасними, що може призвести до недофінансування в 2018 р. комунальних закладів охорони здоров'я, які надають первинну медичну допомогу.

Разом із цим у разі схвалення парламентом першого етапу медичної реформи виділених коштів на вторинну і третинну медичну допомогу катастрофічно не вистачатиме. Вже зараз обсяг недофінансування медичної галузі з державного бюджету перевищує 30%. Заборгованість із виплати заробітної плати, за даними МОЗ, становить 2,8 млрд грн.

Отже, органи місцевого самоврядування можуть знову опинитися в ситуації, коли необхідно буде дофінансовувати за рахунок власних коштів зарплат учителів, медиків та утримувати зазначені галузі у відносно належному стані.

По-четверте, не передбачено врегулювання питання середньострокових позик. Мінфін намагається вирішити цю проблему шляхом прийняття відповідної постанови, що є неправомірним, оскільки відповідно до норм Бюджетного кодексу (п. 21 прикінцевих і перехідних положень) дане питання потрібно врегулювати законодавчо. Тому доцільним є передбачити списання такої заборгованості за рахунок вільного залишку коштів державного бюджету на 1 січня 2018 р., адже борг в обсязі майже 9 млрд грн виник саме через прорахунки в бюджетному плануванні Мінфіном у 2009–2014 рр.

По-п'яте, не передбачено субвенцію на пільгове перевезення окремих категорій громадян. Нагадаємо, що останнім часом катастрофічно зростає заборгованість перед перевізниками та надавачами послуг. Так, "Укрзалізниця" заявила про скасування окремих зупинок, а "Укртелеком" направив численні звернення до судових інстанцій і пригрозив припинити надавати послуги. Додаткове навантаження на місцеві бюджети становитиме 2,5 млрд грн. Слід зазначити, що право на пільгові проїзд і зв'язок закріплено державою, а не органами місцевого самоврядування.

Гарантовані державою пільги фактично надаватимуться, виходячи з фінансової спроможності того чи іншого місцевого бюджету, що порушує основні принципи Бюджетного кодексу щодо справедливого і неупередженого розподілу.

По-шосте і найголовніше, бюджетним пакетом пропонується змінити існуючий мотиваційний механізм горизонтального вирівнювання шляхом збільшення з 50 до 80% обсягу вилучення коштів із місцевих бюджетів до державного бюджету (так звана реверсна дотація). Це призведе до необґрунтованого зменшення фінансового ресурсу місцевих бюджетів, які мають рівень надходжень податку на доходи фізичних осіб на одного жителя вище 1,1.

Саме в цій пропозиції закладено найбільший ризик для подальшого просування децентралізаційної реформи. Всі вищенаведені новації, крім останньої, пояснюються міністерствами як необхідність закріпити солідарну відповідальність місцевого самоврядування в умовах браку ресурсів у центральної влади. При наявності політичної волі, негативні наслідки від їх запровадження можна перекрити монетизацією пільг, реформуванням системи соціальних стандартів, запровадженням нових формульних підходів фінансування медицини та освіти.

Зміна ж механізму горизонтального вирівнювання позбавляє громади мотивації нарощувати фінансові ресурси — що більше ти заробляєш, то більше в тебе заберуть. Водночас стимулює утриманські настрої: навіщо добре працювати, якщо краще нічого не робити і отримати дотацію з державного бюджету за рахунок інших. Така система діяла до 2014 р., коли 96,3% місцевих бюджетів були дотаційними (див. рис.). Завдяки реформі ситуацію вдалося змінити — місцеві бюджети почали демонструвати щорічне зростання. Не хочеться повертатися в минуле…

Залишається сподіватися, що компроміс буде знайдено, і всі вищезазначені ризики для місцевого самоврядування буде знято в держбюджеті - 2018.

Аналіз законопроектів «Про Державний бюджет України на 2018 рік» (№7000) та «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України» (№7116) у питаннях міжбюджетних відносин та місцевих бюджетів

 

17 жовтня відбулося засідання виконавчого комітету Iрпiнської міської ради, яке провів перший заступник Ірпінського міського голови Дмитро Христюк.

Члени виконкому розглянули та прийняли відповідні рішення: про фінансування видатків, про внесення змін до персонального складу колегії управління освіти і науки Ірпінської міської ради Київської області, про внесення змін до рішення виконавчого комітету Ірпінської міської ради від 11.04.17р. №87/5 «Про затвердження проектно-кошторисної документації», про передачу майна матеріально-технічного забезпечення та канцелярських товарів Ірпінсько-Бучанського ОМВК тощо.

Також у ході засідання виконавчого комітету було розглянуто ряд питань управління інфраструктурного розвитку, інвестицій та житлово-комунального господарства, служби у справах дітей та сім’ї, питання містобудування та архітектури, комунальних підприємств «Ірпіньзеленбуд», «УЖКГ «Ірпінь», «Ірпіньжитлоінвестбуд».

Варто зазначити, що виконком працював конструктивно: було розглянуто понад сорок питань та прийнято стільки ж рішень.

Свято Покрови Пресвятої Богородиці та День захисника України відзначили в Ірпені члени місцевого осередку Національної скаутської організації «Пласт».

Вишикувавшись на центральній площі міста біля пам’ятника Тарасові Шевченку, вони заспівали молитву «Отче наш», а потім – гімн свого руху, написаний близько 100 років тому. Хвилиною мовчання вшанували полеглих героїв, зокрема пластунів, які загинули на Сході України.

Розділившись на команди, юні пластуни під керівництвом старших товаришів провели пізнавальну гру.

«Пласт – це, насамперед, виховна організація. Кожен пластун має дороговказ: 14 якостей, які він повинен розвивати в собі щодня. Вони записані в нашому Пластовому Законі. Зараз дітям роздали папірці з цим переліком, але в ньому «загубилися» 7 із 14 пунктів. Юні пластуни мали заповнити прогалини, зрозумівши, які якості вони проявляли, виконуючи різні завдання – наприклад, сумлінність, доброзичливість, ощадність та ін. Таким чином учасник гри запам’ятовує, яким має бути пластун», – розповіла голова Ірпінської станиці (осередку) «Пласту» Анна Потеряйко.

Вона зауважила, що організація об’єднує людей усіх вікових категорій. Найменші – їх називають «пташатами» – діти від двох-трьох років. Їх приводять із собою батьки – дорослі пластуни. Діти 6–11 років («новацтво») під керівництвом наставників-виховників займаються в малих групах – зокрема, в ігровій формі знайомляться з історією, звичаями і традиціями українського народу. «Юнацтво» – хлопці і дівчата віком від 11 до 18 років; вони вже самостійно створюють правила для гуртків, у яких займаються, а виховникам відводиться роль модераторів. «Старші пластуни» (18–35 років) і «Сеньйори» (більше 35-ти) на волонтерських засадах працюють в організації виховниками, інструкторами чи обіймають керівні посади.

«Ми не є лише молодіжною організацією. У «Пласті» є місце кожному, і ті люди, які приходять навіть у старшому віці, можуть себе реалізувати. При цьому старші відчувають молодіжний дух, який змушує не сидіти на місці. Найповажнішому з ірпінських пластунів – за 60», – зазначила Анна Потеряйко.

За її словами, ірпінський осередок поки що невеликий – бракує волонтерів, які працюють з дітьми. А ще станиця не має власного постійного пристановища: пластуни «квартирують» при греко-католицькому храмі та користуються орендованим за символічну плату приміщенням на вул. 8 Березня. І сподіваються на появу благодійників, які допоможуть їм заснувати «пластову домівку».

Завершивши гру, пластуни рушили до парку Перемоги. Там запалили ватру, чаювали та співали під гітару. У кінці, ставши в коло, знову піднесли молитву. А потім узялися за руки і символічно передали одне одному іскорку добра.

Довідка. «Пласт» є українським різновидом міжнародного скаутського руху. Він з’явився у Львові у 1911 році. Одним із його організаторів був син Івана Франка – Петро. Назва «пластун», запозичена в козаків-розвідників, є національним відповідником англійського терміну «скаут» (розвідник).

Мета «Пласту» – сприяти всебічному, патріотичному вихованню та самовихованню української молоді на засадах християнської моралі, виховувати свідомих, відповідальних і повновартісних громадян, провідників суспільства.

Серед вихованців «Пласту» – екс-глава УГКЦ Любомир Гузар, головнокомандувач УПА Роман Шухевич, поет Олег Ольжич, співачка Квітка Цісик, письменниця Ірина Вільде, меценат Богдан Гаврилишин, голівудська акторка Віра Фарміга, астронавтка Гайді-Марія Стефанишин-Пайпер.

Джерело: http://theirpin.city/read/articles/article/15112

                                         

Новини

Анонси

Звіт за 100 днів

Петиції

Громадський бюджет

Звіт за 2 роки

Секретар ради інформує

СТРАТЕГІЧНИЙ ПЛАН ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ірпінського регіону на період до 2020 року

СТРАТЕГІЧНИЙ ПЛАН ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ірпінського регіону на період до 2020 року


Протидія торгівлі людьми

Розпорядження по очищеннюГромадська рада



Молодіжна громадська рада

ПАМ'ЯТАЄМО полеглих за Україну

Інформація, що може бути корисною під час подорожі за кордон:

Довідки:


Законодавство у сфері протидії людьми:

Порядок взаємодії субєктів з надання допомоги потерпілим та постраждалим від торгівлі людьми (постанова КМУ №783 від 22.08.2012 року)

Посібники та інформаційні матеріали:

 

1 листопада 2014 року розпочато реалізацію проекту «Поширення Національного механізму взаємодії суб'єктів, які здійснюють заходи у сфері протидії торгівлі людьми, в Україні» за підтримки Організації безпеки та співробітництва у Європі Координатора проектів ОБСЄ в Україні, уряду Канади, Міністерства соціальної політики України. Головним виконавчим партнером є громадська організація «Фундація «Гармонізоване суспільство».

Загальною метою та завданням проекту є посилення спроможності органів державної влади та громадських організацій, які працюють у сфері протидії торгівлі людьми, надавати відповідну допомогу жертвам торгівлі людьми.

Проект також передбачає підвищити обізнаність населення через проведення Інформаційної кампанії щодо існуючого Національного механізму взаємодії у наданні допомоги особам, які постраждали від торгівлі людьми.

 

Локації проектів

Міське радіо

Календар подій

Ірпінський вісник