Субота, 23 вересня 2017 |

Виконавчі органи ради

Начальник - Зброжек Петро Володимирович

Народився 19 липня 1960 року в с.Токарівка, Жмеринського р-ну., Вінницької обл.

Після закінчення Чернятинської восьмирічної школи поступив до Балтського педучилища Одеської обл. яке закінчив у 1979 році.

З 1980 року працював учителем початкових класів Одеської обл. Котовського р-ну., с.Стара Кульна.

1980-1983 рр. – служба в рядах збройних сил м.Севастополь.

З  1983 по 1989 навчався в Київському державному університеті ім.Т.Г.Шевченка за спеціальністю «Історія».

1983-1986 рр. – учитель початкових класів м.Прип'ять, Київської обл.

З 1986 року проживає в м.Ірпені  та працює  вчителем початкових класів.

1990-1997рр. – Інспектор шкіл Ірпінського відділу освіти.

З 1997 по 2006 рік заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів.

2007-2013 рр. – перший заступник генерального директора ТОВ «Агрохолдинг».

З 01.04.2015 – начальник управління праці та соціального захисту населення Ірпінської міської ради Київської області.


Графік прийому громадян начальником Управління:

середа з 8.00 – 17.00


Структура управління праці та соціального захисту населення Ірпінської міської ради

п/п

Назва структурного підрозділу та посад

 ПІП

 1.

Начальник управління

Зброжек Петро Володимирович

 2.

Заступник начальника управління

 Саченко Ольга Костянтинівна

 3.

Головний державний соціальний інспектор

Федорова Олена Іванівна

 4.

Головний спеціаліст з кадрово-правової роботи

Цибенко Альона Сергіївна

 5.

Секретар-друкарка

Марчук Світлана Іванівна

Відділ бухгалтерського обліку та звітності

6.

Начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності – головний бухгалтер управління

Туз Галина Вікторівна

 7.

Заступник начальника відділу

 

Петренко Лариса Миколаївна

 

 8.

Головний спеціаліст

Севостьян Ольга Володимирівна

 9.

Головний спеціаліст

 

Сектор з питань праці та соціально-трудових відносин

 10.

Завідувач сектору

Пуришева Катерина Петрівна

 11.

Головний спеціаліст з авоматизованої обробки інформації

Козоріз Сергій Володимирович

Відділ прийому громадян

 12.

Начальник відділу

Стукан Людмила Іванівна

 13.

Заступник начальника відділу

Попова Людмила Миколаївна

 14.

Головний спеціаліст

Осадча Людмила Миколаївна

 15.

Головний спеціаліст

 

 16.

Головний спеціаліст

Бойчук Тетяна Василівна

Відділ прийняття рішень

 17.

Заступник начальника управління -начальник відділу

Пилипенко Наталія Михайлівна

 18.

Заступник начальника відділу

Бондаренко Олена Іванівна

 19.

Головний спеціаліст

Шевчук Ольга Володимирівна

 20.

Головний спеціаліст

Водопшина Наталія Борисівна

 21.

Головний спеціаліст

Довгаль Вікторія Володимирівна

Відділ виплати соціальних допомог

 22.

Начальник відділу

Корольова Світлана Владиславівна

 23.

Заступник начальника відділу

Мушта Параска Михайлівна

24.

Головний спеціаліст

Калачнюк Валентина Сергіївна

 25.

Головний спеціаліст

Нечипоренко Олена Валентинівна

Відділ з питань постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС

 26.

Начальник відділу

Тимошенко Тетяна Миколаївна

 27.

Головний спеціаліст

Черненко Світлана Анатоліївна

 28.

Головний спеціаліст

 

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій населення

 29.

Начальник відділу

Зозуля Яна Вікторівна

 30.

Заступник начальника відділу

Кулик  Тетяна Іванівна

 31.

Головний спеціаліст

Синельник Оксана Андріївна

 32.

Головний спеціаліст

Фоменко Жанна Олександрівна

 33.

Головний спеціаліст

Новак Аліна Ярославівна

Відділ обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці

 34.

Начальник відділу

Шамраєва Ірина Михайлівна

 35.

Головний спеціаліст

Андрійченко Мар’яна Миколаївна

 36.

Головний спеціаліст

Щеглюк  Анна Юріївна

Сектор нагляду за додержанням вимог пенсійного законодавства

 37.

Завідувач сектору

Топоровська Ірина Володимирівна

 38.

Головний спеціаліст

Біланюк Ірина Михайлівна

Господарсько-обслуговуючий персонал

 39.

Робітник з комплексного обслуговування та ремонту будинків, споруд і обладнання

Шапран Олександр Миколайович

 40.

Водій

Матушевський Валентин Володимирович

 41.

Прибиральник службових приміщень

Обуховська Наталія Анатоліївна

42.

Сторожі

Бельський Юрій Сергійович

Галущенко Галина Михайлівна

Юшко Юрій Васильович


ПОЛОЖЕННЯ про управління праці та соціального захисту населення Ірпінської міської ради

  1. Управління праці та соціального захисту населення (далі – управління) є структурним підрозділом Ірпінської міської ради, що утворюється міською радою, є підзвітним і підконтрольним міській раді та міському голові, виконавчому комітету міської ради, департаменту соціального захисту населення Київської обласної державної адміністрації.
  1. Управління у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства соціальної політики України (далі – Мінсоцполітики), розпорядженнями голови обласної державної адміністрації, наказами директора департаменту соціального захисту населення Київської обласної державної адміністрації, рішеннями сесії міської ради, її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, а також цим Положенням.
  1. Основними завданнями управління є забезпечення реалізації державної соціальної політики на території міста Ірпеня, селищ Коцюбинське, Гостомель, Ворзель у сфері соціального захисту населення, що включає:
  • забезпечення реалізації державної політики у сфері соціально-трудових відносин, оплати і належних умов праці, організацію ефективного співробітництва органів місцевого самоврядування з профспілками та їх об'єднаннями, організаціями роботодавців та їх об’єднаннями;
  • забезпечення реалізації державної політики з питань соціального захисту населення, виконання програм і здійснення заходів у цій сфері;
  • призначення та виплату усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та інших соціальних виплат, встановлених законодавством України, надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива;
  • організацію соціального обслуговування населення шляхом розвитку спеціалізованих закладів, установ та служб та залучення недержавних організацій, які надають соціальні послуги;
  • розроблення та організацію виконання комплексних програм та заходів щодо поліпшення становища соціально вразливих верств населення та всебічне сприяння в отримані ними соціальних виплат та послуг за місцем проживання, перебування;
  • забезпечення соціальної інтеграції інвалідів, сприяння створенню умов для безперешкодного доступу інвалідів до об’єктів соціальної інфраструктури;
  • здійснення нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій органами Пенсійного фонду України; проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи з цих питань;
  1. Управління відповідно до визначених повноважень виконує такі функції:
  • організовує виконання Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів Мінсоцполітики у сфері соціального захисту, праці, зайнятості населення;
  • аналізує стан та тенденції соціального розвитку у межах регіону та вживає заходів до усунення недоліків;
  • бере участь у підготовці пропозицій до проектів програм соціально-економічного розвитку регіону;
  • аналізує стан виконання комплексних програм, здійснення заходів соціальної підтримки малозабезпечених верств населення, надання встановлених законодавством України пільг соціально незахищеним громадянам та подає міському голові пропозиції з цих питань;
  • вносить пропозиції до проекту місцевого бюджету з питань соціального захисту населення;
  • вносить пропозиції до проектів регіональних програм з соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
  • забезпечує ефективне і цільове використання відповідних бюджетних коштів;
  • бере участь у підготовці заходів щодо регіонального розвитку у сфері соціального захисту населення;
  • розробляє комплексні програми з питань праці та соціального захисту населення, проекти нормативно-правових актів для розгляду на засіданні виконавчого комітету та сесії міської ради, проекти розпоряджень міського голови;
  • бере участь у підготовці звітів міського голови для їх розгляду на сесії міської ради;
  • готує самостійно або разом з іншими структурними підрозділами інформаційні та аналітичні матеріали для подання міському голові;
  • забезпечує здійснення заходів щодо запобігання протидії корупції;
  • готує (бере участь у підготовці) протоколів засідань робочих груп, комісій у межах своїх повноважень;
  • розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян;
  • опрацьовує запити і звернення народних депутатів України та депутатів обласної, міської рад;
  • забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої є управління;
  • постійно інформує населення про стан здійснення визначених законом повноважень;
  • здійснює повноваження, делеговані органами місцевого самоврядування;
  • забезпечує у межах своїх повноважень виконання завдань мобілізаційної підготовки, цивільного захисту працівників управління, дотримання вимог законодавства з охорони праці, пожежної безпеки;
  • організовує роботу з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів;
  • забезпечує у межах своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом;
  • забезпечує захист персональних даних;
  • готує та подає в установленому порядку аналітичні матеріали і статистичну звітність з питань, що належать до його компетенції;
  • залучає громадські та благодійні організації до виконання соціальних програм і здійснення відповідних заходів;
  • здійснює нагляд за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій органами Пенсійного фонду України; проведення інформаційно-роз'яснювальної роботи у цій сфері;
  • у встановленому порядку формує базу даних Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги, та веде їх персоніфікований облік;
  • формує та підтримує в актуальному стані базу даних одержувачів усіх видів соціальної допомоги, компенсацій, субсидій та пільг;
  • підтримує функціонування апаратно-програмних засобів управління у складі єдиної інформаційної мережі системи Мінсоцполітики, а також єдине комп’ютерне інформаційне і телекомунікаційне середовище;
  • у сфері соціально-трудових відносин, оплати праці та зайнятості населення:
  • забезпечує співробітництво місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з профспілками та їх об’єднаннями, організаціями роботодавців та їх об’єднаннями;
  • здійснює повідомну реєстрацію колективних договорів, їх перевірку на відповідність чинному законодавству та забезпечує зберігання копій;
  • здійснює моніторинг показників заробітної плати та своєчасності її виплати працівникам підприємств, установ, організацій всіх форм власності, а також фізичних осіб - підприємців;
  • здійснює державний контроль за охороною праці, забезпечує соціальний захист працівників, зайнятих на роботах зі шкідливими та небезпечними умовами праці, вживає заходів щодо якісного проведення атестації робочих місць, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в шкідливих умовах;
  • бере участь в розробленні міської програми зайнятості населення та реалізації інших заходів щодо поліпшення ситуації на ринку праці;
  • забезпечує діяльність міської комісії у справах альтернативної (невійськової) служби;
  • аналізує ситуацію в соціально-трудовій сфері на території міста та селищ, сприяє організації переговорного процесу між сторонами соціального партнерства, надає їм організаційно-методичну допомогу. Забезпечує у межах своїх повноважень додержання законодавства з питань колективно-договірного регулювання соціально-трудових відносин, розв’язання колективних трудових спорів (конфліктів);
  • вивчає стан використання трудових ресурсів, аналізує розвиток процесів, які відбуваються на ринку праці та у сфері професійної освіти; координує діяльність структурних підрозділів органів місцевого самоврядування, пов’язану з розробленням та виконанням територіальної програми зайнятості населення; сприяє підприємствам, установам організаціям незалежно від форм власності та господарювання в організації професійного навчання кадрів на виробництві;
  • бере участь у розробленні та забезпечує разом з іншими структурними підрозділами органів місцевого самоврядування, об’єднаннями громадян здійснення заходів міської програми поліпшення стану безпеки, гігієни праці та виробничого середовища;
  • бере участь у розслідуванні групових, а також смертельних нещасних випадків, професійних захворювань і аварій відповідно до законодавства;
  • надає методичну, правову, організаційну допомогу підприємствам, установам, організаціям з питань охорони праці;
  • з питань реалізації заходів соціальної підтримки населення:
  • організовує в межах своєї компетенції роботу щодо надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, відшкодування пільг з оплати житлово-комунальних послуг, послуг зв'язку, пільг на придбання твердого палива і скрапленого газу та пільгового проїзду окремим категоріям громадян, інших пільг, передбачених законодавством України;
  • здійснює призначення та виплату:

- державної допомоги сім'ям з дітьми; державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям, інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам, тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме, одноразової матеріальної допомоги інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам, які проживають разом з інвалідом I чи II групи внаслідок психічного розладу, компенсаційних виплат фізичним особам, які надають соціальні послуги;

- державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам;

- щомісячної компенсаційної виплати непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за інвалідом I групи, або особою, яка досягла 80-річного віку;

- одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України "Мати-героїня";

- допомоги на поховання.

  • бере участь у роботі робочих груп, комісій, утворених при виконавчому комітеті міської ради, з питань соціального захисту населення;
  • сприяє громадянам в одержанні документів, необхідних для призначення окремих видів допомог, субсидій та надання пільг;
  • проводить електронні звірки інформації від організацій-надавачів послуг щодо витрат, пов'язаних з наданням пільг окремим категоріям громадян, з відомостями, що містяться в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги;
  • здійснює розрахунки з організаціями-надавачами послуг за надані пільги окремим категоріям громадян та призначені житлові субсидії населенню;
  • визначає право на отримання компенсації за оплату електроенергії, газу та централізованого опалення житла відповідно до Гірничого закону України, здійснює її нарахування та виплату;
  • формує податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум триманого з них податку отримувачів державних соціальних допомог;
  • проводить інвентаризацію особових справ і особових рахунків осіб, які одержують соціальні допомоги, субсидії та пільги в установленому законодавством порядку;
  • організовує прийом документів для призначення усіх видів соціальної допомоги та послуг за принципом "єдиного вікна", забезпечує розгляд заяв та прийняття рішень відповідно до затверджених стандартів надання послуг;
  • надає консультації з питань прийому документів для призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій, пільг та послуг у селищах Ворзель, Гостомель, Коцюбинське, у тому числі шляхом організації роботи "мобільних соціальних офісів";
  • здійснює контроль відповідно до чинного законодавства за цільовим використанням коштів, спрямованих на надання державних соціальних допомог та інших видів соціальної підтримки, передбачених законодавством України;
  • організовує роботу державного соціального інспектора;

34) у сфері реалізації державних соціальних гарантій окремим категоріям громадян:

  • організовує призначення та виплату допомоги, компенсацій та надання інших соціальних гарантій громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, відповідно до законодавства України;
  • здійснює підготовку документів щодо визначення статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
  • організовує санаторно-курортне лікування інвалідів, ветеранів війни та праці, жертв нацистських переслідувань, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, а також виплату грошових компенсацій вартості санаторно-курортного лікування деяким категоріям громадян відповідно до законодавства України;
  • організовує в межах своєї компетенції роботу з надання пільг пенсіонерам, інвалідам, ветеранам війни та праці, одиноким непрацездатним громадянам та іншим категоріям осіб, які мають право на пільги відповідно до законодавства України;
  • забезпечує діяльність комісії з розгляду питань, пов’язаних з наданням статусу учасника війни;
  • аналізує стан виконання комплексних програм, здійснення заходів соціальної підтримки малозабезпечених верств населення, надання встановлених законодавством пільг України соціально незахищеним громадянам;
  • видає відповідні посвідчення категоріям громадян, які мають право на пільги відповідно до законодавства України.

35) у сфері соціального обслуговування, здійснення соціальної роботи та надання соціальних послуг населенню:

  • організовує роботу з визначення потреби регіону у соціальних послугах, готує та подає пропозиції виконавчому комітету щодо організації надання соціальних послуг відповідно до потреби, створення установ, закладів та служб соціального захисту населення та здійснення соціального замовлення на надання необхідних соціальних послуг недержавними організаціями;
  • координує роботу по виявленню осіб, які мають потребу в соціальній допомозі різного виду та направляє їх в установи та заклади, що надають соціальні послуги;
  • здійснює організаційно-методичне забезпечення діяльності територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) та здійснює контроль за додержанням законодавства про надання соціальних послуг;
  • сприяє впровадженню нових соціальних послуг, у тому числі платних, відповідно до законодавства України;
  • забезпечує доступність громадян до соціальних послуг, контролює їх якість та своєчасність надання відповідно до законодавства України;
  • бере участь у плануванні бюджетних капітальних вкладень на будівництво установ і закладів соціального захисту населення;
  • сприяє створенню недержавних служб та закладів, які надають соціальні послуги пенсіонерам, інвалідам та іншим соціально вразливим верствам населення;
  • сприяє волонтерським організаціям та окремим волонтерам у наданні допомоги соціально незахищеним громадянам;
  • сприяє влаштуванню за потреби до будинків-інтернатів (пансіонатів) громадян похилого віку, інвалідів та дітей-інвалідів;
  • подає в установленому порядку пропозиції щодо встановлення піклування над повнолітніми дієздатними особами, які за станом здоров'я потребують догляду;
  • сприяє благодійним, релігійним організаціям та установам недержавної форми власності, окремим громадянам у наданні соціальної допомоги та соціальних послуг інвалідам, ветеранам війни та праці, громадянам похилого віку, а також іншим соціально незахищеним громадянам;
  • вживає заходів щодо соціального захисту бездомних громадян та осіб, звільнених з місць позбавлення волі;
  • у сфері соціальної інтеграції інвалідів:
  • здійснює облік інвалідів, дітей-інвалідів та інших осіб, які мають право на безоплатне забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації;
  • здійснює роботу з оформлення документів для визначення права інвалідів та дітей-інвалідів на безоплатне та пільгове забезпечення автомобілями;
  • координує роботу реабілітаційних установ для інвалідів та дітей-інвалідів місцевого рівня і сприяє їх розвитку, розглядає пропозиції органів місцевого самоврядування щодо потреби у створенні, реорганізації, ліквідації реабілітаційних установ;
  • здійснює направлення до реабілітаційних установ інвалідів та дітей-інвалідів відповідно до поданих заяв та документів, перелік яких визначено реабілітаційною установою;
  • здійснює виплату грошових компенсацій, передбачених законодавством України;
  • визначає потребу у забезпеченні інвалідів та окремих категорій населення технічними та іншими засобами реабілітації, автомобілями, санаторно-курортним лікуванням, у здійсненні компенсаційних виплат, передбачених законодавством та направляє узагальнену інформацію департаменту соціального захисту населення Київської облдержадміністрації;
  • подає пропозиції органам місцевого самоврядування щодо потреби у комунальних реабілітаційних установах для інвалідів та дітей-інвалідів;
  • інформує центри зайнятості про інвалідів, які виявили бажання працювати;
  • координує роботу по створенню безперешкодного середовища для маломобільних категорій населення;
  • забезпечує ведення Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги (ЄДАРП); централізованого банку даних з проблем інвалідності (ЦБІ), інших інформаційних систем та реєстрів, визначених Мінсоцполітики, підтримує єдине інформаційне і телекомунікаційне середовище у складі інформаційної інфраструктури Мінсоцполітики та власний сегмент локальної мережі;
  • організовує кадрову роботу управління та представництво у встановленому законодавством порядку інтересів управління в судах та інших органах під час розгляду правових питань і спорів;
  • виконує функції головного розпорядника коштів місцевого бюджету на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення за рахунок субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам;
  • інформує населення, роз'яснює положення нормативно-правових актів з питань, що належать до його компетенції, у тому числі через засоби масової інформації;
  • здійснює інші передбачені законодавством повноваження.
  1. Управління для здійснення повноважень та виконання завдань, що визначені, має право:
  • одержувати в установленому законодавством порядку від інших структурних підрозділів виконавчого комітету, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності та їх посадових осіб інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;
  • залучати до виконання окремих робіт, участі у вивченні окремих питань спеціалістів, фахівців інших структурних підрозділів виконавчого комітету,підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками), представників громадських об'єднань (за згодою);
  • вносити установленому порядку пропозиції щодо удосконалення роботи у сфері соціального захисту населення;
  • користуватись в установленому порядку інформаційними базами органів виконавчої влади, системами зв'язку і комунікацій, мережами спеціального зв'язку та іншими технічними засобами;
  • скликати в установленому порядку наради, проводити семінари та конференції з питань, що належать до його компетенції.

6.Управління в установленому законодавством порядку та у межах повноважень взаємодіє з іншими структурними підрозділами виконавчого комітету, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями з метою створення умов для провадження послідовної та узгодженої діяльності щодо строків, періодичності одержання і передачі інформації, необхідної для належного виконання покладених на нього завдань та здійснення запланованих заходів.

7.Управління очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою відповідно до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування в Україні» за погодженням з директором департаменту соціального захисту населення Київської облдержадміністрації у встановленому законодавством порядку. Заступники начальника управління призначаються на посаду та звільняються з посади начальником управління відповідно до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування в Україні» за погодженням з міським головою та департаментом соціального захисту населення Київської облдержадміністрації.

  1. Начальник управління:
    • здійснює керівництво управлінням, несе персональну відповідальність за організацію та результати його діяльності, сприяє створенню належних умов праці в управлінні;
    • подає на затвердження сесії міської ради положення про управління;
    • затверджує положення про структурні підрозділи управління, посадові інструкції працівників структурних підрозділів та розподіляє обов'язки між ними;
    • планує роботу управління, вносить пропозиції щодо формування плану роботи виконавчого комітету;
    • вживає заходів щодо удосконалення організації та підвищення ефективності роботи управління;
    • звітує перед міським головою про виконання покладених на управління завдань та затверджених планів роботи;
    • вносить пропозиції щодо розгляду на засіданнях виконавчого комітету, сесії міської ради питань, що належать до компетенції управління;
    • бере участь у засіданнях виконавчого комітету, сесії міської ради;
    • представляє інтереси управління у взаємовідносинах з іншими структурними підрозділами виконавчого комітету, органами місцевого самоврядування, з департаментом соціального захисту населення Київської облдержадміністрації, підприємствами, установами та організаціями;
    • видає у межах своїх повноважень накази, організовує контроль за їх виконанням;
    • подає на затвердження міському голові проекти кошторису та штатного розпису управління в межах визначеної граничної чисельності та фонду оплати праці його працівників;
    • розпоряджається коштами у межах затвердженого кошторису управління;
    • здійснює добір кадрів;
    • організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності посадових осіб місцевого самоврядування;
    • призначає на посади та звільняє з посад працівників управління;
    • розробляє комплексні програми з питань праці та соціального захисту населення, проекти нормативно-правових актів для розгляду на засіданнях виконавчого комітету та сесіях міської ради;
    • проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень управління;
    • забезпечує дотримання працівниками управління правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни;
    • здійснює інші повноваження, визначені законом.

9. Для розгляду наукових рекомендацій і пропозицій з питань, що належать до компетенції управління, в ньому можуть утворюватися наукові ради і комісії. Склад наукових рад і комісій та положення про них затверджує начальник управління.

10. Управління утримується за рахунок коштів місцевого бюджету. Гранична чисельність, структура управління, фонд оплати праці та видатки на утримання управління затверджує міська рада за поданням міського голови.

11. Управління є юридичною особою публічного права, має самостійний баланс, рахунки в органах Казначейства, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, власні бланки.

12. Ліквідація юридичної особи управління можлива лише за рішенням міської ради або за рішенням суду, виключно за процедурою, передбаченою чинним законодавством.


Контакти Управління:

Київська область, місто Ірпінь, вул. Дем’яна Попова, 26 Б

т/ф (04597) 57-502, 08200

Е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.,">Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.