П'ятниця, 2 червня 2023 |

Новини

На сьогоднішній день на обліку в Ірпінській ОДПІ перебувають 12346 тисяч фізичних осіб – підприємців. Про це повідомила заступник начальника Ірпінської ОДПІ Людмила Ступак на черговій зустрічі зі ЗМІ. З них 5894 тисячі фізичних осіб - платників єдиного податку, у тому числі: платників єдиного податку першої групи – 792; платники єдиного податку другої групи – 3018; платники єдиного податку третьої групи – 2084 фізичних особи.

З початку року кількість платників єдиного податку збільшилась на 339 платників у порівнянні з минулим роком.

Завдяки співпраці платників податків та фахівців Ірпінської ОДПІ впродовж січня-жовтня 2015 року до місцевих бюджетів Ірпінського регіону надійшло 38,6 млн. грн. єдиного податку з фізичних осіб. У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження збільшились на 3,7 млн. грн.

У жовтні поточного року, в результаті цієї роботи, по Ірпінському регіону надійшло 5,3 млн. грн. єдиного податку з фізичних осіб. У порівнянні із жовтнем минулого року надходження збільшились на 1 млн. грн.

Ірпінська ОДПІ

Завдяки роботі інтерактивного сервісу ДФС «Пульс» діє зворотній зв’язок та здійснюється оперативне вирішення проблемних питань платників податків та громадян.

У січні-жовтні 2015 року на антікорупційний сервіс ДФС «ПУЛЬС» надійшло 38 звернень від платників податків та громадян щодо роботи Ірпінської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області. Найактуальніші питання, з якими звертались платники Ірпінського регіону, стосувалися подання звітності в електронному вигляді та реєстрації платником ПДВ. Також платники декілька разів порушували питання щодо організації роботи ЦОПа Ірпінської ОДПІ.

Інформація, що надійшла на сервіс «Пульс» щодо Ірпінської ОДПІ перевірена, всі звернення розглянуті та вирішені по суті відповідно до чинних нормативно-правових актів.

Ірпінська ОДПІ

Співробітниками оперативного управління ГУ ДФС у Київській області та слідчого управління фінансових розслідувань ДПІ у Святошинському районі ГУ ДФС у м. Києві, виявлено потужне підпільне виробництво фальсифікованих горілки, коньяків, віскі та лікерів.

В результаті проведених обшуків в місцях виготовлення, зберігання та реалізації фальсифікованих лікеро-горілчаних виробів на території м. Києва та Київської області виявлено та вилучено: 7,4 тис. літрів спирту; біля 2-х тисяч картонних коробок «бег-ін-бокс» горілки «Пшенична» об’ємом 10 літрів (19 948 літрів); понад 8 тисяч літрів фальсифікованої горілки в пластмасових резервуарах; більше 700 літрів фальсифікованого коньяку та віскі; 465 ємностей з ароматизаторами та есенціями (для виготовлення фальсифікованих коньяків, віскі, рому, тощо.). Також вилучено обладнання, що забезпечувало масове виробництво лікеро-горілчаних виробів (пластмасові резервуари, картонні коробки, насоси, спиртометри, та інше).

Проводиться слідство в рамках кримінального провадження.

ГУ ДФС у Київській області

На адресу одного з вітчизняних підприємств, акредитованих в зоні діяльності митного поста "Святошин", надійшов з Туреччини для митного оформлення товар ( клей) на основі каучуку, 250 банок загальною вагою 3,5 тонни. Всі документи на вантаж були в нормі, однак митники прийняли рішення відібрати проби та зразки товару для дослідження та визначення хімічного складу товару, і їхні підозри підтвердилися.

Як виявила експертиза, проведена Спеціалізованою лабораторією з питань експертизи та досліджень ДФС, у задекларованому товарі виявлені прекурсори, тобто речовини, які використовуються для приготування наркотичних та психотропних речовин. Їх вміст становив біля 70% масової частки речовини (клею), це ацетон та толуол. Тобто відсоток прекурсорів перевищує встановлені законодавством обмеження і передбачає особливий порядок переміщення через митний кордон України.

Цікаво, що у митній декларації на товар було зазначено, що він не містить прекурсори.

За вказаним фактом ГУ СБУ у м. Києві та Київській області внесено відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ознаками кримінального правопорушення. Ведеться досудове розслідування.

ГУ ДФС у Київській області

На обліку територіальних органів ГУ ДФС у Київській області перебуває 156 тис. платників. З них, понад 57 тис. юридичних осіб та більше 98 тис. фізичних осіб – підприємців.

З початку року зареєстровано майже 11 тис. новостворених суб’єктів   господарської діяльності, за відповідний період минулого року – понад 8 тисяч.

За 10 місяців платниками податку на додану вартість зареєстровано більше 13 тисяч платників, в аналогічному періоді 2014 року майже 11 тисяч.

На обліку в територіальних органах ГУ ДФС у Київській області перебуває близько 174 тисяч платників єдиного соціального внеску. З них більше 56 тис. юридичних осіб та понад 117 тис. фізичних осіб - підприємців.

З початку року у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків зареєстровано 462 особи, з яких 415 іноземці. Протягом жовтня - 64 особи, з них 60 іноземців.

ГУ ДФС у Київській області

Станом на 1 листопада до органів ГУ ДФС у Київській області подали звітність в електронному вигляді за вересень з податку на додану вартість - 100% платників. У минулому році за аналогічний період - 97,5%. З податку на прибуток підприємств відзвітували в електронному вигляді 72,6% платників, у 2014 році – 90,8%, по єдиному податку 53,2% платників, у минулому році – 50,4%, з акцизного податку 71% платників, за вересень 2014 року – 73,5%, з податку на землю 67,2% платників, за 2014 рік – майже 68%.

Декларації про майновий стан і доходи подали в електронному вигляді 12,2 % платників, в минулому році – 11,2 %.

ГУ ДФС у Київській області

Громадянин США намагався незаконно ввезти валюту на територію України через пункт пропуску “Бориспіль”. Пасажир самостійно обрав спрощену систему митного оформлення - «зелений коридор», чим заявив, що переміщувані ним через митний кордон України товари не підлягають письмовому декларуванню, оподаткуванню митними платежами, не підпадають під встановлені законодавством заборони та обмеження щодо вивезення за межі митної території України.

На момент проходження митного контролю належним чином оформленої митної декларації пасажир не надав. Після перетину «білої лінії», у сумці пасажира (ручній поклажі), виявлено 62943 доларів США без ознак приховування.

Громадянину пропущено 11373 доларів США (еквівалент 10000 євро), дозволені для ввозу. За протоколом про порушення митних правил вилучено 51570 доларів США до винесення судом рішення у справі.

ГУ ДФС у Київській області

За словами начальника управління праці та соціального захисту населення Петра Зброжека, до кінця листопада будуть перераховані та доставлені адресатам близько 6000 повідомлень за повний опалювальний місяць.

Отримавши повідомлення, майже у кожного абонента виникають одні й ті ж запитання: як оплачувати частинку обов’язкової плати; як платити, коли показники лічильника менші ніж норма; як сплачувати послугу, коли показники перевищують соціальну норму тощо.

Зразок повідомлення про призначення субсидії можна переглянути ТУТ.

Надаємо відповідні роз'яснення.

Якщо ви використали норму назначену вам по субсидії, ви повинні сплатити обов'язковий платіж.

Усе, що ви використовуєте більше від наданої норми сплачується за звичайними тарифами, в тому разі якщо ви використали норму меншу, ніж зазначену в повідомленні, то вам потрібно слачувати за фактично спожиту кількість.

Наприклад:

Варіант 1. Якщо  використано 368,45 м3 газу (350,45+18,00), тобто соціальну норму  визначену в повідомленні:

                      200 * 3,60 = 720,00 грн

              168,45 * 7,188грн = 1210,82 грн

                                                1930,80 грн

Платимо 479,46 грн., тобто обов’язкову плату.

Варіант 2. Якщо використано менше, ніж соціальна норма, наприклад, 110 м3 газу по факту:

                  110 * 3,60 = 396 грн.

Обов’язкова плата 479,56 грн. більша, ніж за фактично спожитий газ – платимо по факту 396грн.

Варіант 3. Якщо використано 400 м3 газу тобто більше, ніж соціальна норма:

Рахуємо перевищення споживання газу:

                   400 – 368,45 = 31,55м3   

Розраховуємо кошти за перевищену норму споживання:

                   31,55 * 7,188 = 226,78грн

Сплачуємо обов’язкову плату та додаємо суму за перевищену норму: 479,56 грн + 226,78 грн.

Управління праці та соціального захисту населення,

Дядюра Т.І., тел.: 56-460

17 листопада у ході розширеної наради з питань забезпечення життєдіяльності міста та селищ про оформлення субсидій поінформував присутніх начальник управління праці та соціального захисту населення Петро Зброжек.

За словами очільника управління у 2014 році отримували субсидію 980 осіб. Станом на 16 листопада нинішнього року субсидію отримують 5143 особи. Середній розмір субсидії у місяць становить близько 1000 гривень. Максимальний розмір субсидії у багатодітній родині становить 4600 гривень на місяць. Субсидії літнього періоду також перераховуються автоматично на зимовий період, без звернення громадян. Якщо у літньому періоді розмір субсидії – 0 гривень (а їх було 24%), нині субсидії становлять від 94,74 грн. до 753,26 грн. на місяць. Субсидії в сумі 0 грн. на опалювальний період залишилося лише 1,7%.

Субсидія оформляється по доходах за 2014 рік. Усі запити до фіскальної (податкової) служби, управління Пенсійного фонду, організацій-надавачів комунальних послуг здійснює управління праці та соціального захисту населення. Комунальні служби протягом доби надають необхідні документи для формування справи отримувача житлової субсидії. Для тих у кого доходи стали меншими у 2015 році (вийшов на пенсію, втратив роботу тощо) можна подавати заяву на субсидію з урахуванням доходів за три місяці 2015 року, що передують подачі заяви.

З 23 вересня 2015 року діє спрощений порядок призначення субсидій, який дає можливість:

- по-перше, призначати субсидію одній із зареєстрованих у житлі осіб, незалежно від того, чи відкрито на неї особовий рахунок на сплату послуг. Зокрема, орендарям житла субсидія призначатиметься без необхідності відкриття на них особових рахунків – лише на підставі договору оренди;

- по-друге, рішення про призначення субсидії ухвалюється лише з урахуванням осіб, що фактично проживають у помешканні. Тобто віднині не враховуватимуть осіб, які зареєстровані, але фактично не проживають. Крім того, комісії надано право призначати субсидію на підставі кількості осіб, що фактично проживають, у разі відсутності документів, що підтверджують непроживання осіб з числа зареєстрованих;

- по-третє, надано можливість призначати субсидію сім'ям, що мешкають окремо у житловому будинку розділеному на дві половини;

- по-четверте, надано змогу при призначенні субсидії дитячим будинкам сімейного типу і прийомним сім'ям враховувати кількість дітей, які фактично проживають, але не зареєстровані;

- по-п’яте, у разі розбіжності у даних про склад зареєстрованих осіб і про кількість осіб, яким нараховується плата за послуги, для розрахунку субсидії використовуються дані про склад зареєстрованих;

- по-шосте, деякі доходи не враховуються для призначення субсидії, зокрема: доходи учасників АТО, доходи від роботи у виборчій комісії;

- по-сьоме, якщо субсидія призначена рішенням комісії, то на наступний термін субсидія призначається на підставі того ж рішення, якщо у сім'ї не відбулися зміни.

Причиною відмови в отриманні субсидії може бути: відсутність реєстрації хоча би одного мешканця домоволодіння, здійснення протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням субсидії купівлі на суму, яка перевищує 50 тис. грн.

У міськвиконкомі (вул. Шевченка, 2-а) щовівторка працює комісія, якій делеговані повноваження розглядати спірні питання та призначати субсидію.

«Дана комісія розглянула та було призначено субсидію у 192 особових справах. З 9 жовтня 2015 року, з часу введення зимових тарифів, наше управління перерахувало субсидію 4913 особам, – зазначив начальник управління праці та соціального захисту населення Петро Зброжек. – Ці 4913 повідомлень роздруковані. Дякуючи підприємству «Укрпошта» доставляються громадянам. Близько 6000 повідомлень, уже за повний опалювальний місяць, будуть перераховані до кінця листопада і їх теж потрібно доставити адресатам».

З метою прискорення виправлення та ресоціалізації засуджених 31 жовтня 2015р. в Ірпінському виправному центрі №132 за ініціативою спостережної комісії (яка працює при виконавчому комітеті Ірпінської міської ради) відбувся концерт гурту воїнів–інтернаціоналістів «Перевал» (художній керівник - Валерій Малашенко – член спостережної комісії).

   

 

Дочірні категорії

Новини

Анонси

zvernennya-gromadyan

covid-19

covid-19

covid-19

uide.diia

brandbook

zovn reklama

Петиції

Громадський бюджет

Звіт за 100 днів

Звіт

 

munvarta

Громадська рада

Молодіжна громадська радаПАМ'ЯТАЄМО полеглих за Україну

 

 

 

 

ДЕКЛАРАЦІЙНА КАМПАНІЯ - 2023