Ірпінська міська радаОфіційний сайт
Новини
- Деталі

24 липня в ході засідання виконавчого комітету головний лікар Ірпінської санепідемстанції Галина Савчук розповіла про випадки інфекційних кишкових захворювань, виявлених в Ірпені та інших регіонах Київщини.
«За червень ми маємо високий відсоток приросту кишкових захворювань, – наголосила Галина Євгенівна. – Є два випадки групових захворювань у родинах, які під час застілля вживали продукти, приготовлені з порушенням технологій (в домашніх умовах). Бактеріологічно підтверджений діагноз – сальмонельоз. Сальмонела виявлена у тих продуктах, які вживали люди. Другий випадок захворювання на сальмонельоз – це 4 людини, які купували молочні продукти на ринку «СОТІС», і під час приготування налисників з сиром цей продукт став фактором передачі сальмонельозу, що також підтверджено бактеріологічно».
За словами головного лікаря санепідемстанції, у травні в Ірпені зафіксовано випадок ботулізму. В Ірпінському регіоні востаннє ботулізм був зафіксований у 1997-му році. Це дуже важка токсична інфекція. Хвора 1970 року народження провела 10 днів у реанімації на апараті штучного дихання. Людина вказала, де вона конкретно придбала продукт. Він придбаний не на стихійному ринку, а в одному з магазинів Ірпеня.
«Зафіксовано декілька великих спалахів, у тому числі й у Київській області. Зокрема, 66 людей у Чернігові, які вживали майонез, виготовлений у Броварському районі Київщини, – розповідає Галина Савчук. – Останній випадок на підприємстві в Броварах «Фозі-фуд», де вживали комплексні обіди, виготовлені в місті Києві. У нас також є підприємство «Фозі-фуд», яке розташоване у Ворзелі і виготовляє хлібобулочні вироби. Працівники також вживають ці комплексні обіди. Тобто ви розумієте, що ми маємо причини, аби вжити відповідних заходів з боку органів місцевого самоврядування».
Також Галина Савчук розповіла про збільшення кількості скарг на продукцію «ЕКО-маркету», «АТБ-маркету» в Гостомелі. Тобто йдеться про великі мережеві заклади торгівлі.
Відтак начальник Ірпінської СЕС для контролю якості продукції запропонувала створити комісію з членів виконкому, представників міськвідділу МВС за участю представників санепідемслужби.
Міський голова Володимир Карплюк підтримав цю пропозицію, зазначивши необхідність участі у цій комісії також і представників громадськості. «Дійсно, у соціальних мережах обговорюється проблема прострочених та неякісних продуктів у наших торговельних мережах», – зазначив Ірпінський міський голова, закликавши представників засобів масової інформації та громадськості реагувати на це й відповідно висвітлювати.
- Деталі

22 липня рішенням сесії Ірпінської міської ради було затверджено Перелік об’єктів культурної спадщини в місті Ірпінь, до якого потрапило 58 таких об’єктів.
Варто нагадати, що відповідно до Закону України «Про охорону культурної спадщини» занесені до Переліку об’єкти набувають правового статусу щойно виявленого об’єкта культурної спадщини, а відтак роботи на даних об’єктах культури можуть здійснюватись тільки за наявності письмово дозволу відповідного органу охорони культурної спадщини.
Наразі, ми маємо на меті повідомити власників будівель, зазначених в переліку, про даний факт. Розуміємо, що зробити це вкрай важко. Адже у нас є тільки адреси, а імен власників не має. Тобто через пошту розіслати повідомлення неможливо без встановлення імен власників. Фахівці відділу культури, національностей та релігій робитимуть подвірний обхід. Паралельно буде направлено запити у відповідні служби аби встановити власників приватних будівель.
Варто зазначити, що затверджений рішенням сесії Перелік об’єктів культурної спадщини є робочим, тобто ми продовжуємо збір фактів та документації по кожному з об’єктів.
Найскладнішим етапом є підготовка акту технічного стану об’єкта (пам’ятки) культурної спадщини, особливо. якщо йде мова про приватну власність, адже тут необхідно мати доступ до будівель. В основному з нами співпрацюють родичі та спадкоємці відомих осіб, що проживали в історичних будинках.
Також хочу наголосити, що даний Перелік є відкритим, тобто після оприлюднення кожен громадянин може внести свої пропозиції щодо доповнення даного Переліку та інформацію пов’язану з ним. Також будемо вдячні всім за сприяння та допомогу в оформленні документів, необхідних для внесення об’єктів культурної спадщини нашого міста до Державного реєстру нерухомих пам’яток України.
Шановні мешканці міста Ірпеня, звертаюся до вас з проханням, якщо Ви побачите в списку свою адресу – зверніться до відділу культури, національностей та релій Ірпінської міської ради (вул. Соборна, 183, тел. 55-593) з метою сприяння у проведенні належного обліку об’єктів культурної спадщини нашого міста. Підкреслюю, ми поважаємо право приватної власності! Однак закликаю шанувати історію і культуру нашого краю, сприяти її збереженню та популяризації.
Євгенія Антонюк,
начальник відділу культури, національностей та релігій
Перелік об'єктів культурної спадщини в місті Ірпінь можна скачати ТУТ.
- Деталі

З метою залучення додаткових ресурсів міжнародної допомоги, спрямованої на підтримку розвитку України Урядовим офісом з питань європейської інтеграції розроблено «Карту залучення міжнародної допомоги», яка містить інформацію щодо діючих міжнародних проектів та програм, потенціальними бенефіціарами і реципієнтами яких можуть бути місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування та громадські організації.
Ознайомитись із зазначеної інформацією можна на Урядовому порталі (у розділі Діяльность Уряду/Європейська інтеграція/Виконання Угоди про асоціацію між Україною та ЄС/Фінансова підтримка та технічна допомога/Карта залучення міжнародної допомоги).
За інформацією служби у справах дітей та сім’ї
- Деталі

25-26 липня у Древньому Києві у "Парку Київська Русь" відбудеться святкування Дня хрещення Русі, Дня святого князя Володимира.
З цього приводу відвідувачів чекає особливо яскрава програма. Гості перенесуться крізь століття і кілометри – з Київської Русі до Візантії, з XXI століття в Х. Видовищними будуть гонки на колісницях, турнір кінних лучників та змагання кінних лицарів. Упродовж двох днів на другій сцені "Парку Київська Русь" в боях на мечах будуть мірятися силою витязі. Ще однією "родзинкою" програми стане виступ тренерів і їх чотириногих вихованців з Універсального дресирувального центру "Геліон".
Крім того, на відвідувачів чекає безліч розваг: майстер-класи з народних ремесел, з володіння середньовічною зброєю, веселі стародавні ігри, запальні слов'янські хороводи та танцювальні флешмоби.
Тим гостям, які настільки поринуть в історію, що не захочуть розлучатися зі славним минулим і вночі після свята, організатори пропонують залишитися до ранку в кемпінгу і зустріти світанок біля величних фортечних стін Київського Дитинця.
Святкування хрещення Русі у Древньому Києві дозволить доторкнутися до витоків історії нашого народу, краще зрозуміти вибір наших предків, а також зарядитися енергією Древнього Києва, відчути в собі його дух.
За інформацією служби у справах дітей та сім’ї
- Деталі

Добровільно об’єднані територіальні громади повинні мати не тільки фінансовий ресурс для повноцінного розвитку та економічну самодостатність, але й високу фінансову грамотність, аби правильно та розумно розпоряджатися заробленими коштами. Окрім того, місцеві громади мають відчувати відповідальність за використання власних ресурсів, а особливо бюджетними. На цьому наголосив голова Київської обласної державної адміністрації Володимир Шандра під час другого семінару-тренінгу «Інститут волонтерів. Київщина: Реформа заради людей»
Учасниками заходу, під час якого небайдужі до реформ люди обговорювали актуальні проблеми процесу децентралізації, були директор Департаменту містобудування та архітектури Київської ОДА Наталія Мошинська, керівник Офісу реформ у Київській області Володимир Удовиченко, експерти обласного Офісу реформ Тетяна Ревенко, Сергій Замідра і Анатолій Мельничук та представники органів місцевого самоврядування, молодіжних і громадських організацій тощо.
Володимир Шандра у своєму виступі зазначив, що добровільно об’єднані громади у результаті реформи отримають велику зону власної відповідальності, де вони будуть єдиним господарем ситуації.
«Принциповим є питання не тільки економічної самодостатності громад, але і їх фінансової грамотності (щоб вони у правильне русло направляли зароблені гроші) та високої відповідальності за проведену діяльність та її результати. Об’єднання громад стане поштовхом до економічного розвитку територій, на які залучатиметься інвестор та бізнесові структури. Окрім того, у громад має бути відповідний кадровий потенціал. Через місцеві вибори до влади мають прийти компетентні професіонали, ефективні менеджери, які якісно вирішуватимуть проблеми благоустрою, інфраструктури, медицини, освіти та інші. Переконаний, що вдало проведена реформа повинна демонструвати покращення якості життя не через кілька років, а упродовж перших же місяців після її запровадження – як це було з бюджетною реформою», - зауважив голова Київської облдержадміністрації.
Очільник Київщини нагадав, що завдяки проведеній бюджетній реформі місцеві бюджети регіону виконали піврічний план на 143%. Мовою грошей – до місцевих скарбниць залучили додатково понад 700 мільйонів гривень. Найбільше надійшло з акцизних зборів на тютюн, алкоголь та пальне. Якщо упродовж 2015 року з акцизного податку планували зібрати 41 млн. грн, то за перші 6 місяців на рахунки вже надійшло 235 млн. грн. Таким чином, план по цьому виду платежу перевиконано на 450%.
«Шлях децентралізації подолало чимало розвинених європейських країн – Польща, Прибалтика, Швеція, Німеччина та інші. Реформа відкриває чимало можливостей, в тому числі інвестиційних. На сьогодні в області є 16 відповідних об’єктів, готових до передачі в руки інвестору. І наразі по 6-ти із них ведуться переговори щодо залучення туди капіталовкладень», - додав Володимир Шандра.
Нині експерти та громадськість працюють вже над 19-м варіантом перспективного плану об’єднання територій громад Київщини. Директор Департаменту містобудування та архітектури Київської ОДА Наталія Мошинська у ході семінару зазначила, що до цього плану включають усі пропозиції різних сторін процесу. Принципово важливо, щоб громада об’єднувалася добровільно, була фінансово спроможною, мала територію для розвитку і власний трудовий ресурс, розробила власний паспорт і створила територіальний план.
«На сьогодні 4 громади подали свої пропозиції про об’єднання до Київської облдержадміністрації для отримання висновку щодо відповідності чинному законодавству. І лише одна громада, а саме Гостомельська, отримала схвальний висновок, оскільки повністю дотрималася методики і правильно оформила документацію. Інші три громади зробили не всі необхідні кроки, проблема стосувалася переважно неправильно оформленої документації. Тому треба звернути увагу на цей момент і допомогти місцевим органам самоврядування правильно оформляти всі необхідні документи для об’єднання громад», - підкреслила Наталія Мошинська.
У свою чергу керівник Офісу реформ Володимир Удовиченко звернув увагу на те, що добровільно сформовані громади мають «триєдине завдання: отримання владних повноважень, отримання фінансових ресурсів і усвідомлення відповідальності за свою роботу». На його переконання, процес децентралізації потрібно «максимально вивести із політичного середовища і занурити у експертне».
«Бути багатим у бідному суспільстві не можливо, тому треба розвивати громади, щоб вони були економічно самодостатніми і фінансово спроможними. Ми маємо сповідувати економіку «відкритих дверей», створити антикорупційне середовище, викорінити хабарництво у кабінетах чиновників, розвивати електронне самоврядування. Що стосується перших кроків об’єднаних громад, то їм потрібно створити власний Статут, який стане своєрідною маленькою Конституцією маленької спільноти; розробити Кодекс публічної етики (мова про правила відносин між владою і громадами) та аналітичну записку, в якій зазначити все, чим володіє громада. Також варто написати стратегічний план розвитку, в тому числі соціально-економічного та культурного розвитку», - розповів Володимир Удовиченко.
На тому, що при об’єднанні громад у центрі уваги має бути людина та її інтереси, наголосила експерт обласного Офісу реформ Тетяна Ревенко.
«Наша стратегія – це розвиток території громади, у центрі якої є людина, а потім вже йдуть економічні показники та відсотки зростання виробництва на душу населення. Тобто підхід має бути орієнтованим на людину та її потреби, інтереси. Об’єднані громади повинні ретельно проаналізувати всі ризики та загрози, з якими вони можуть зіштовхнутися, провести ґрунтовний аналіз власного потенціалу (від природних ресурсів та інфраструктури до демографічного навантаження та економічного потенціалу), а також визначити власні стратегічні цілі (а це має бути збереження життя людини, розвиток економіки та збереження територій) і менші завдання», - зазначила Тетяна Ревенко.
- Деталі

Частину реформи децентралізації, яку ми могли реалізувати без внесення змін до Основного закону, впроваджено на 100%. Про це сказав Віце-прем'єр-міністр - Міністр регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Геннадій Зубко під час Колегії з питань стану виконання міністерством Програми діяльності Кабінету Міністрів України, Коаліційної угоди, Стратегії сталого розвитку «Україна-2020».
«Верховна рада України направила в Конституційний Суд України законопроект про внесення змін до Конституції України щодо децентралізації. Ми переконані, що нові повноважень місцевих органів влади та формування спроможних територіальних громад будуть остаточно закріплені», - зазначив Геннадій Зубко.
Віце-прем'єр-міністр України нагадав про передачу додаткових фінансових та податкових можливостей, які дозволили зміцнити місцеві бюджети. «Доходи місцевих бюджетів збільшились на 38% і за перше півріччя 2015 року склали 44,6 млрд. грн.», - зазначив він.
За його словами, з прийняттям Закону «Про добровільне об'єднання територіальних громад» відкрився шлях до створення спроможних, ефективних та самодостатніх громад: «21 область схвалила перспективні плани розвитку територій, розроблено 23 стратегії регіонального розвитку».
«Все це неформальні кроки на виконання директив спущених згори. Затвердження планів і стратегій розвитку територій відкриває можливість використати кошти Державного фонду регіонального розвитку на реалізацію інвестиційних проектів», - наголосив Геннадій Зубко.
За його словами, всі області, які мають відповідне бачення розвитку своєї території, представили свої інвестиційні програми та проекти. На даний час на відкритій он-лайн платформі Державного фонду регіонального розвитку зареєстровано 645 таких проектів, які планують завершити до кінця 2015 року.
- Деталі

Цьогорічна вступна кампанія в українських вишах стартувала 10 липня. Подавати документи до українських вишів абітурієнти зможуть до 31 липня, повідомили у Міністерстві освіти і науки України. Зарахування студентів на державну форму замовлення проходитиме в одну хвилю. Списки зарахованих оголосять 10 серпня.
Серед основних нововведень цього року - те, що під час подачі документів до вишів, вступник має обов'язково вказати пріоритетність кожного з них. Нагадаємо, подавати документи можна одночасно у п'ять вишів на три спеціальності.
"Специфічні умови вступу передбачені для тих осіб, які звільнені з військової служби, тобто АТО. Вони мають право вступати до вищих навчальних закладів не за результатами ЗНО, а за результатами вступних іспитів",- про це заявила перший заступник міністра освіти та науки Інна Совсун.
З її слів, частина демобілізованих бійців зареєструвалася на складання ЗНО, і зараз проходять оцінювання. Водночас ті, хто належним чином не встиг чи не зміг підготуватися до складання зовнішнього незалежного оцінювання, мають можливість складати вступні іспити.
Також, в цьому році передбачений позаконкурсний вступ до вишів для абітурієнтів, батьки-військовослужбовці яких загинули під час проведення АТО.
"Були внесені зміни до законодавства, на підставі яких ці діти можуть вступати до вищих навчальних закладів поза конкурсом", - додала Совсун.
Тож, швидше обирайте ВНЗ та поспішайте подавати документи. Не проґавте свій шанс на отримання вищої освіти.
- Деталі

В межах охоронних зон об'єктів енергетики згідно Закону України «Про землі енергетики та правовий режим спеціальних зон енергетичних об'єктів» (розділ VI., ст. 32.)» забороняється:
- будувати житлові будинки, будинки громадського призначання;
- розміщати споруди іншого призначення на меншій відстані від елементів електричних мереж, ніж встановлена нормами;
- складати будь-які матеріали, розпалювати вогнища, влаштовувати звалища;
- саджати дерева, крім кущів та саджанців з висотою перспективного росту не більше двох метрів;
- розташовувати автозаправні станції або сховища паливно-мастильних матеріалів;
- влаштовувати спортивні майданчики для ігор, стадіони, ринки,зупинки громадського транспорту, проводити будь-які заходи, пов'язані з великим скупченням людей, не зайнятих виконанням дозволених у встановленому порядку робіт;
- запускати спортивні моделі літальних апаратів та повітряні змії;
- відсипати грунт, влаштовувати водосховища, ставки та інші водні споруди;
- влаштовувати зупинки та стоянки всіх видів транспорту (крім залізничного) в охоронних зонах повітряних ліній електропередачі напругою 330 кВ-750 кВ;
та в межах санітарно-захисних зон електричних мереж (для ПЛ-750 кВ - 40 м ПЛ-330 кВ 20 м від крайніх проводів по обидва боки ПЛ) забороняється:
- розташовувати житлові та громадські будівлі, майданчики для стоянки і зупинки всіх видів транспорту, підприємства, на яких використовуються легкозаймисті рідини і гази: підприємства з обслуговування автомобілів, сховища нафти, нафтопродуктів та інших пожежонебезпечних речовин;
- вирощування сільскогосподарських культур, що потребують ручного обробітку грунту та збирання урожаю;
- проведення сільськогосподарських та інших робіт особами у віці до 18 років у межах санітарно-захисних зон повітряних ліній електропередачі напругою 750 кВ і вище.
- Деталі

Працівниками Київської митниці ДФС у співпраці з оперативним управлінням ГУ ДФС у м. Києві зафіксовано спробу вивезення до Азербайджану крупної партії ядер волоських горіхів з приховуванням від митного контролю.
До Київської митниці ДФС було подано дві електронні митні декларації та товаросупровідні документи на вантаж «Ядра волоських горіхів очищених від шкарлупи, врожаю 2014 року необроблені» вагою нетто 42, 2 тис. кг. На перший погляд, всі необхідні документи для митного оформлення в режимі «експорт» були у наявності. Однак, незабаром була отримана інформація, що громадянин, який значиться директором, засновником та головним бухгалтером підприємства-експортера, повідомив, що підприємство зареєстровано без його відома і він не має жодного відношення до його діяльності. Встановлені факти свідчили, що Київській митниці ДФС подано документи, що містять неправдиві дані щодо відправника товарів і підстави для митного оформлення відсутні.
Вантаж горіхів вагою 18,2 тонн вилучено до винесення судом рішення у справах. Складено протоколи про порушення митних правил. Решту 24 тонни горіхів затримано на Одещині, на шляху до отримувача.
ГУ ДФС у Київській області
- Деталі

“16 та 17 липня працівниками оперативного управління ГУ ДФС у Київській області одночасно припинено діяльність 2-х міжрегіональних «конвертаційних центрів»,” - повідомив на брифінгу начальник оперативного управління ГУ ДФС у Київській області Роман Потапов.
В ході досудового розслідування кримінальних проваджень встановлено 2 злочинні групи осіб чисельність 17 осіб (6 та 11), кожна з яких використовуючи підконтрольні їм підприємства, організувала роботу «конвертаційного центру» з метою прикриття незаконної діяльності «живих» суб’єктів господарювання шляхом проведення фіктивних фінансово-господарських операцій, переведення безготівкових коштів у готівку та штучного завищення собівартості товарно-матеріальних цінностей.
Безготівкові кошти діючих суб’єктів господарювання надходили на рахунки транзитно – конвертаційних суб’єктів господарювання у вигляді оплати за товари (роботи, послуги), після чого дані кошти конвертувались за допомогою чекових книжок у готівку за винагороду у розмірі 6 – 10 %. Податковий кредит транзитно – конвертаційних суб’єктів господарювання формувався як за рахунок проведення псевдо фінансових операцій з підконтрольними фіктивними суб’єктів господарювання та і від суб’єктів господарювання, які мали надлишок податкового кредиту (підприємства-імпортери та сільхозвиробики).
За період 2014 - 2015 років підприємства, які входили до складу «конвертаційних центрів» проконвертовано близько 200 млн. грн. в результаті чого, реально діючими підприємствами незаконно сформовано податковий кредит з ПДВ на 30 млн. гривень.
В ході ліквідації «конвертаційних центрів» проведено 19 обшуків, за результатами яких вилучено готівкові кошти на суму близько 700 тис. грн., понад 40 печаток підприємств, оргтехніка, первинні документи з відбитками печаток, мобільні телефони та банківські картки, що використовувалася для здійснення незаконної діяльності.
Також на банківських рахунках транзитно-конвертаційних підприємств, що входили до складу викритих «конвертаційних центрів» заблоковано понад 4 млн. грн..
На даний час проводяться слідчі дії у відношенні учасників «конвертаційних центрів» з метою притягнення їх до кримінальної відповідальності та встановлюються реальні суб’єкти господарювання, що використовували послуги вказаних «конвертаційних центрів» для ухилення від оподаткування.
ГУ ДФС у Київській області
Дочірні категорії
Новини

1 червня в дитячому садочку «Бджілка» відбулось відкриття дитячого майданчику, відбудуваного в рамках благодійного проєкту українською ІТ-компанією Evoplay
Сьогодні представники ІТ-компанії Evoplay урочисто передали малюкам у користування оновлений дитячий майданчик із щирими побажаннями мирного неба, міцного здоров’я. «Я вдячний ІТ-компанії E…
Олександр Маркушин: «Вкотре хочу зазначити, що зведення аквапарку на вулиці Гостомельське шосе-не планується»
Нещодавно спілкувався з журналістами “Сніданку з 1+1”. До медійників звернулася жителька Ірпеня, чию домівку зруйнувала російська ракета. Жінка занепокоєна з приводу чуток щодо будівництва а…